Czytelne strony www na kazdym telefonie

Easy Porady dla zrozumienia ekscesów dzieci

"Czy większość wybryków uwagę poszukiwania?" Zapytałem ojca na seminarium dla rodziców

Dobre pytanie!

"Tak", powiedziałem. "Ale kwiaciarnia-slonecznik.pl - kwiaciarnia internetowa gdańsk to nie jest takie proste," dodałem.

Wszystko złe zachowanie ze swej natury jest dbałość poszukiwania - trudno zignorować i zwykle zyskuje pewną dozę uwagi albo z rodzicami, rodzeństwem czy dorosłych.

Istnieją cztery typowe rodzaje niewłaściwego zachowania, który osiąga jeden z trzech celów. Twoja reakcja jelit jest najlepszym przewodnikiem do zrozumienia celów wybryków. Jeśli nie jesteś pewien, po prostu odpowiedzieć jak twoje uczucie wskazania i reakcji dziecka jest pewnym wskaźnikiem.

Tutaj idzie:

Cztery rodzaje misbehaviours są:

1. "Zauważ mnie" zachowań: Zachowania te obejmują clowning, bystrość, niektóre problemy żywieniowe, przerywania, nieśmiałość, szpanu i marudzenie. Są one bardzo często u małych dzieci, którzy uważają, że świat kręci się wokół nich.

2. "Help Me" zachowań: Zachowania te obejmują niekompetencję, lenistwo, zapomnienie i nieporządek, które są świetne sposoby, aby utrzymać rodziców w służbie dzieci. Kiedy rodzice odpowiedzi na "pomóż mi" zachowania, przypominając, sprzątanie i robienie rzeczy dla dzieci wkrótce bezradni!

Oba typy zachowań osiągnąć cel uwagą. Wiesz, masz zachowań poszukiwania uwagę, jeśli czuć zirytowany lub sfrustrowany. I mają tendencję do reagowania przez karcenie, poprawiania, przypominając, czyli zadania dla dzieci, który jest B-grade uwagę, ale wystarczająco dobry, w każdym razie.

3. "Make Me" zachowań: Zachowania te obejmują opór, twierdząc, guzdrać, złości i upór. Zachowania te pozwalają rodzicom, że nie mogą one uczynić je zrobić coś czego nie chcą robić. Celem jest władza i kontrola. Wiesz, że masz power-poszukiwacza na rękach, jeśli czujesz złość.
Wpis zawdzięczamy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *