Czytelne strony www na kazdym telefonie

Easy Porady dla zrozumienia ekscesów dzieci

"Czy większość wybryków uwagę poszukiwania?" Zapytałem ojca na seminarium dla rodziców

Dobre pytanie!

"Tak", powiedziałem. "Ale to nie jest takie proste," dodałem.

Wszystko złe zachowanie ze swej natury jest dbałość poszukiwania - trudno zignorować i zwykle zyskuje pewną dozę uwagi albo z rodzicami, rodzeństwem czy dorosłych.

Istnieją cztery typowe rodzaje niewłaściwego zachowania, który osiąga jeden z trzech celów. Twoja reakcja jelit jest najlepszym przewodnikiem do zrozumienia celów wybryków. Jeśli nie jesteś pewien, po prostu odpowiedzieć jak twoje uczucie wskazania i reakcji dziecka jest pewnym wskaźnikiem.

Tutaj idzie:

Cztery rodzaje misbehaviours są:

1. "Zauważ mnie" zachowań: Zachowania te obejmują clowning, bystrość, niektóre problemy żywieniowe, przerywania, nieśmiałość, szpanu i marudzenie. Są one bardzo często u małych dzieci, którzy uważają, że świat kręci się wokół nich.

2. "Help Me" zachowań: Zachowania te obejmują niekompetencję, lenistwo, zapomnienie i nieporządek, które są świetne sposoby, aby utrzymać rodziców w służbie dzieci. Kiedy rodzice odpowiedzi na "pomóż mi" zachowania, przypominając, sprzątanie i robienie rzeczy dla dzieci wkrótce bezradni!

Oba typy zachowań osiągnąć cel uwagą. Wiesz, masz zachowań poszukiwania uwagę, jeśli czuć zirytowany lub sfrustrowany. I mają tendencję do reagowania przez karcenie, poprawiania, przypominając, czyli zadania dla dzieci, który jest B-grade uwagę, ale wystarczająco dobry, w każdym razie.

3. "Make Me" zachowań: Zachowania te obejmują opór, twierdząc, guzdrać, złości i upór. Zachowania te pozwalają rodzicom, że nie mogą one uczynić je zrobić coś czego nie chcą robić. Celem jest władza i kontrola. Wiesz, że masz power-poszukiwacza na rękach, jeśli czujesz złość.
Wpis zawdzięczamy kwiaciarnia-slonecznik.pl - kwiaciarnia internetowa gdańsk

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *